خبرهایی فیلم های تازه

Devil May Cry با نام Resident Evil 4 شروع به کار کرد

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳ ق.ظ

Resident Evil 4 نمایانگر یک تغییر بزرگ برای حق رای دادن است. در حالی که سه عنوان اول Resident Evil (و پیشگفتار آنها ، Resident Evil 0) بازی های زنده ماندن ترسناک بودند که پاداش صبر ، احتیاط و مدیریت دقیق موجودی را به دست می آورند ، RE 4 این سریال را به داخل قسمت اکشن منتقل کرد. لئون ، قهرمان Resident Evil 4 ، سریعتر و هماهنگ تر از پیشینیان خود است. بازیکنان به جای اینکه مستقیماً جلو یا بالا و پایین شلیک کنند ، می توانند قسمتهای خاص بدن دشمنان را هدف قرار دهند ، که به زخمهای مختلف واکنش نشان می دهند. Resident Evil 4 بیشتر روی مبارزات تمرکز دارد تا معما ها ، و دارای "حرکات تمام شده" حساس به متن است که به لئون اجازه می دهد تا دشمنان خود را با شیوه ای خلاقانه و خنده دار تعیین کند.

با این حال ، در حالی که Resident Evil 4 یک عزیمت است ، می توانست فرق بیشتری داشته باشد. هنگامی که در ابتدا به ایجاد اقساط بعدی در حق رای دادن متهم شدید ، کامیا هیدکی کارگردان Resident Evil 2 و نویسنده Noboru Sugimura تصمیم گرفتند یک بازی اکشن نرم و صاف و شیک تهیه کنند و "جالب" را به عنوان مفهوم اصلی طراحی طراحی کنند. قهرمانی که آنها خلق کردند "مردی غیرقابل نفوذ با توانایی بیش از دانش بشری بود". بیوتکنولوژی مانند بازی های قبلی Resident Evil نقش بزرگی را در این نقشه بازی کرد ، اما معماری به سبک قرون وسطایی و گوتیک نیز چنین بود.

در نهایت ، شینجی میکامی ، تهیه کننده سریال تصمیم گرفت که جهت جدید بازی را خیلی از ریشه های Resident Evil دور کند. با این وجود ، به جای اجرای این پروژه ، میکامی مدیران Capcom را متقاعد کرد که Resident Evil 4 را در عنوان خود بپیوندند. هیدکی قهرمان را از یک ابرقهرمان علمی تخیلی به یک جنگجو با دیو تبدیل کرد ، او را به عنوان دانته ، و ولیلا به سر برد! Devil May Cry متولد شد.

Dead Rising و Resident Evil ممکن است در همان جهان اتفاق بیفتد

این ممکن است فقط یک تخم مرغ عید پاک باشد ، اما به هر حال ، لازم به ذکر است. نوازندگان با تجربه Dead Rising نوازنده داستانی پائولا هاپکینز را می شناسند که آلبوم آن ، مادر ، در سراسر فروشگاه موسیقی در Willamette Parkview Mall قرار دارد. نمایشگرهای ایستاده ، نسخه اخیر مادر را جشن می گیرند. هر زمان که فرانک وست ، شخصیت اصلی Dead Rising ، مجموعه ای از سی دی ها را ضبط کند ، آخرین نسخه پائولا هاپکینز درست در صدر است.

حدس بزنید چه کسی در Resident Evil 5 نشان می دهد؟ در اوایل بازی — در مرحله 1-2 ، بازیکنان خاص با چشم های عقاب خاص می توانند یک پوستر پائولا هاپکینز را که روی دیوار آویزان شده است ، تبلیغ کنند و آلبوم Mother را تبلیغ کنند. حال ، با توجه به اینکه هر دو Resident Evil و Dead Rising محصولات Capcom هستند ، احتمالاً توضیح این است که این شرکت فقط کمی سرگرم کننده است - اما در مورد آن فکر کنید. هر دو بازی بر شیوع زامبی تمرکز دارند. فرض بر این است که بین این دو ارتباط وجود دارد کاملاً مضحک نیست. از طرف دیگر ، یک فروشگاه طنز در Dead Rising 4 با کتابهای طنز Resident Evil مجهز شده است ، دلالت بر اینکه این سریال بازی در دنیای Dead Rising نیز داستانی است. مگر اینکه کسی در Capcom صحبت کند ، ما هرگز به طور قطع نمی دانیم.

هواداران برای ارسال پیام به Capcom ، تابلوهای Resident Evil 5 را هک کردند

اگر متوجه نشده اید ، بازی های Resident Evil تمایل به طی چرخه های توسعه طولانی و پیچیده با بسیاری از بن بست دارند. در نتیجه ، تعداد معدودی از بازی های کاملاً کامل Resident Evil در آنجا وجود دارد که مردم هرگز مجبور به بازی کردن آن نشده اند. اولین پاس در Resident Evil 2 وجود دارد که طرفداران آن را Resident Evil 1.5 می نامند. نسخه زشت اما غافلگیرکننده نسخه Game Boy Color نسخه اصلی Resident Evil از PlayStation وجود دارد. حداقل سه نمونه اولیه متفاوت Resident Evil 4 وجود دارد که در طول تولید بازی در معرض دید عموم قرار گرفتند.

فرقی نمی کند که اکثر این بازی ها هرگز تمام نشده باشند. هواداران اختصاصی می خواهند همه آنها را بازی کنند. در غیاب نسخه رسمی ، برخی از توسعه دهندگان آماتور امور را به دست خودشان گرفتند: مردم تلاش می کنند تا Resident Evil 1.5 و نسخه "مرد قلاب" Resident Evil 4. را بازیابی کنند. آنها یک نسخه رسمی می خواهند.

آنها همچنین به Capcom اطلاع می دهند. ببینید ، Resident Evil 5 شامل یک حالت رقابتی به نام "مزدوران" است که در آن بازیکنان دو دقیقه فرصت دارند تا زامبی ها را بکشند و هر چه بیشتر امتیاز را جمع کنند. یک رهبر جهانی امتیازات برتر از سراسر جهان را ردیابی می کند. وقتی بازیکنان فهمیدند چگونه تخته را هک کنند و بالاترین امتیاز ممکن را ارسال کنند ، چه کاری انجام دادند؟ آنها از این سکو برای ارائه یک اولتیماتوم به Capcom استفاده کردند: "انتشار RE1dot5. ما 15 سال در انتظار آن بودیم." نفت خام ، اما مطمئناً این نکته را به دست می آورد.

شخصیت میلا جووویچ هرگز در اولین فیلم Resident Evil نامگذاری نشده است

Resident Evil بالاترین حق رای دادن به فیلم برتر با تکیه بر یک بازی ویدیویی است ، اما این سریال فقط بر اساس بازی هایی که از آن الهام گرفته اند ، آزادانه ساخته شده است. بسیاری از شخصیت ها یکسان هستند و فیلم ها پر از گره های بصری برای برادران کنسول آنها است. لحن و سبک کاملاً متفاوت است ، با این حال ، از عملکرد نرم و صاف و اکتانهای بلند بر اثر وحشت بقاء مطلوبی حمایت می کند.

شخصیت اصلی نیز کاملاً متفاوت است. در حالی که بازی های Resident Evil روی کریس و کلر ردفیلد ، لئون کندی و جیل ولنتاین متمرکز است ، آلیس Milla Jovovich فیلم های Resident Evil را لنگر می زند. این یک چا بزرگ است

nge از منبع منبع ، و یکی کاملاً عمدی. به گفته کارگردان Resident Evil ، پائول دبلیو. اندرسون (کسی که ورودی های اول ، چهارم ، پنجم و ششم را در حق رای دادن بر عهده داشت و دو مورد دیگر را نیز تولید کرد) ، آلیس یک "تخته سنگ خالی" است. فرقی نمی کند بازی ها را انجام داده باشید یا نه. همه با مساوی وارد تئاتر می شوند.

البته ، تعبیر لفظی نیز برای "تخته سنگ خالی" نیز وجود دارد. آلیس ماجراجویی Resident Evil خود را که از فراموشی رنج می برد آغاز می کند ، و چیزی از خودش نمی داند ، از جمله نام او. شخصیت های دیگر هیچ سرنخی ندارند و آلیس در فیلم نامگذاری نشده است (اگرچه "آلیس" در مواد تبلیغاتی و تازه سازی رسمی فیلم ظاهر می شود). این عمدی است اندرسون می خواست مبارزه داخلی آلیس را با عدم هویتش انجام دهد و به مخاطب کمک می کند آنچه را که می گذرد احساس کند (این تئوری ، به هر حال).

بسیاری از هیولاها در Resident Evil 7 از گوشت واقعی ساخته شده بودند

اگر فکر می کردید که آن افراد بد گوشتی در Resident Evil 7 روی صفحه نمایش ناخوشایند به نظر می رسند ، فقط صبر کنید تا ببینید که آنها در زندگی واقعی چگونه به نظر می رسند. برای اینکه مطمئن شوید ارتش بازی crawlies های وحشتناک به اندازه واقعی ممکن به نظر می رسد ، توسعه دهندگان در Capcom از فتوگرامتری برای ایجاد مدل های سه بعدی از خلاقیت های واقعی استفاده کردند.

اگر از اصطلاحات مدل سازی سه بعدی خود استفاده نمی کنید ، فتوگرامتری روشی است که در آن هنرمندان کپی های واقعی از یک شی ساخته می شوند ، سپس از زوایای مختلف از آن عکس بگیرید. در مرحله بعد ، مدل سازان آن تصاویر را در یک کامپیوتر بارگذاری می کنند و از آنها برای ایجاد یک تولید مثل دیجیتال به طرز خیره کننده وفاداری از شی اصلی استفاده می کنند (فتوگرامتری نیز به همین دلیل است که کشتی ها و اسلحه ها در Star Wars Battlefront بسیار دقیق به نظر می رسند.

برای Resident Evil 7 ، این بدان معنی بود که هنرمندان می توانند با استفاده از آرایش جلوه های ویژه ، موجودات مختلفی خلق کنند و سپس خلاقیت های خود را در رایانه اسکن کنند. با این حال ، برای گوشت های بازی ، اسکوشییر و هیولاهای خونین بازی ، آنها یک قدم اضافی برداشته و مدل هایی را از گوشت واقعی تهیه کردند. درست است: این هیولای غاز واقع بینانه به نظر می رسد زیرا در واقع از گوشت حیوانات ساخته شده است. ناخالص

ما نباید خیلی متعجب شویم. Capcom در سال 2012 مجسمه های گوشتی (در نظر گرفته شده برای غذا خوردن) را که شبیه قطعات بدن انسان بود از یک فروشگاه پاپ آپ با مضمون Resident Evil به فروش رساند ، که ظاهراً به نفع خیریه در زندگی واقعی انجمن Limbless بود. البته ، این کار بسیار خوب بازاریابی بود.

آهنگساز ناشنوا Resident Evil که در واقع ناشنوا نبود (یا آهنگساز)
مامورو ساموراگوچی گتی ایماژ

ممکن است شما Mamoru Samuragochi را به عنوان آهنگساز که Resident Evil: Director's Cut DualShock Ver. را به ثمر رساند ، بشناسید که در سال 1998 منتشر شد. شما همچنین می توانید او را با نام "بتهوون ژاپن" بشناسید ، عنوانی که پس از طی کردن کاملاً ناشنوا در 35 سالگی به لطف یک بیماری دژنراسیون. نه این که او اجازه می دهد شنیدنش را از دست بدهد ، او را کند می کند ، البته. ساموراگوچی از زمان ناشنوایی ، دو بازی ویدیویی (Resident Evil و Onimusha) به ثمر رسانده است ، سمفونی را برای قربانیان هیروشیما سروده و موسیقی را برای بهره مندی از قربانیان زلزله زد. او در مجله تایم پروفایل شده است. او با استعداد ، الهام بخش ... و کلاهبرداری کامل است.

محبوب ترین موسیقی ساموراگوچی ، مانند قطعه ای که اسکیت بازان Daisuke Takahashi در المپیک زمستانی 2014 از آن استفاده کرده است؟ او واقعاً آن را ننوشت. شخص دیگری انجام داد. ساموراگوچی در مصاحبه ای در سال 2014 که دنیای موسیقی ژاپنی را به لرزه درآورد ، اعتراف کرد ، "من شروع کردم به استخدام شخص برای آهنگسازی موسیقی برای من در حدود 1996." همانطور که ساموراگوچی توضیح داد ، شنوایی وخیم او کار خود را غیرممکن می کرد و "بیش از نیمی از" کار ساموراگوچی در واقع متعلق به شخص دیگری بود.

همانطور که معلوم است ، این کاملاً درست نیست. اوه ، ساموراگوچی یک نویسنده ارواح داشت. او واقعاً ناشنوا نیست. یک روز پس از اعتراف ساموراگوچی ، تاکاشی نیگاکی ، معلم مدرسه موسیقی که به عنوان "همدست ساموراگوچی" خدمت کرده بود ، ادعا کرد که ساموراگوچی به سادگی وانمود می کند که قادر به شنیدن نیست (ظاهراً او نیز نمی تواند موسیقی بخواند). از این بدتر ، وقتی نیگاکی سعی در ترکش داشت ، معلم می گوید ، ساموراگوچی تهدید کرد که خودش را خواهد کشت.

داستان ساموراگوچی عالی است ، اما این همه چیز است: یک داستان ، و نه چیز دیگری.

دلیل واقعی صدای صدا Resident Evil بسیار وحشتناک است
صحنه "جیل ساندویچ" در Resident Evil HD Remaster

Resident Evil ممکن است یک بازی ویدئویی باشد ، اما بسیار نزدیک به ریشه های فیلم B آن می چسبد. خیلی نزدیک ، شاید ، تا آنجا که به گفتگو آن مربوط می شود. با گذشت سالها ، کارمندان مانند بدنام "شما تقریبا یک ساندویچ جیلی بودید!" به شوخی های در حال تبدیل شده اند ، و برای بهتر یا بدتر ، بازیگری صدا لرزان بخش عمده ای از میراث Resident Evil است.

این بد است ، به خصوص برای یک حق رای دادن عمده بازی ویدیویی. بنابراین ، چه کسی مقصر است؟ در یک همایش در سال 2014 ، برخی از کارکنان Capcom لوبیا را ریختند. در جلسه ای با عنوان "پشت صدای بازی های کپکام" ، تابلویی فاش شد که اجراهای صوتی بی پرده Resident Evil هیچ کاری برای بازیگران ندارد. این فقط برخی نادرست های فرهنگی قدیمی و قدیمی است. ساکن اوی

شخصیت ها به زبان انگلیسی صحبت می کنند اما بازی ها در ژاپن انجام می شود. همانطور که جاناتان کلین ، یکی از تولید کنندگان انگلیسی زبان کپکام ، توضیح می دهد ، "ژاپنی ها همیشه آنچه را که فکر می کنند در ذهنشان خوب به نظر می رسد را انتخاب می کنند ، نه این که لزوماً آنچه برای مخاطبان انگلیسی زبان خوب به نظر می رسد باشد."

D.C داگلاس ، که در Resident Evil 5 در آلبرت وسکر بازی کرده بود ، یک نمونه را نشان می دهد. داگلاس می گوید ، اوزکر اصلی Resident Evil ، سرجیو جونز "یک بازیگر خوب" است. "به نظر می رسد وحشتناک است زیرا ... شما هیچ ایده ای در مورد زمینه صحنه ندارید ، بنابراین شما فقط باید خط را تکرار کنید ... و بعداً یک مهندس ژاپنی می رود ،" من ریتم آن را دوست دارم. " ممکن است خوب به نظر برسد ، اما درست به نظر نمی رسد - و به این ترتیب ، دو دهه ارزش های ممتاز به دنیا می آیند.

همه کارها و هیچ بازی باعث نمی شود وسکر پسری کسل کننده باشد
درخشان

در اکثر موارد ، Resident Evil تأثیرات خود را بر روی آستین خود می پوشاند. بازی های ابتدایی نامه عشق آغشته به خون به ماسترو فیلم زامبی جورج A. رومرو است. Resident Evil 5 ماجراجویی آفریقایی به طور آزادانه از 28 روز بعد وام می گیرد و بلک هاوک مجموعه سومالی. Resident Evil 7 کاملاً شبیه به قتل عام اره برقی تگزاس است ، و کمی اره را برای اندازه گیری خوب به داخل انداخته است.

اگر دوست دارید Resident Evil ، شما واقعاً باید از The Shining تشکر کنید. اقتباس سرحال استخوان از استنلی کوبریک از رمان کلاسیک استفان کینگ نقش بزرگی در ارائه اولین بازی Resident Evil این بازی vibe spooky داشت. ببینید ، هر دو The Shining و Resident Evil در املاک و مزرعه های labyrinthine اتفاق می افتند که پر از عجیب و غریب فوق العاده هستند ، و Shinji Mikami ، مدیر Resident Evil ، تضاد بین زیبایی زیبایی زیبایی هتل Overlook و شیطنت های زیرین را دوست دارد. ظاهراً ، برخی از زمینه های از پیش ارائه شده Resident Evil حتی مستقیماً بر اساس مجموعه های اسراف آمیز The Shining بنا شده بودند.

اتصال Resident Evil / Shining به مراتب بیشتر از تصدی میکامی در این سریال ادامه داشت. میکامی بعد از Resident Evil 4 حق رای دادن را ترک کرد ، اما معلوم است که Morimasa Sato ، طراح سناریو Resident Evil 7 ، یک طرفدار بزرگ Shining است. در واقع ، شما می دانید که شرور شرور Resident Evil 7 ، جک بیکر ، کجاست؟ چرا ، از جک دوتایی The Shining - بازیگر نقش جک نیکلسون و شخصیتی که او بازی می کند ، جک تورنس.

حتی پلیس هم قبول دارند: چه هانکی!
Resident Evil HUNK

اگر قصد شکار زامبی ها را دارید ، به تجهیزات مناسب نیاز دارید. اگر می خواهید وانمود کنید که فردی هستید که زامبی ها را شکار می کند ، به تجهیزات مناسب وانمود کنید. با این حال ، ابزارهایی که شخص برای اعزام انبوهی از ارواح استفاده می کند ، همیشه برای موقعیت های دیگر مناسب نیست ، زیرا جی ، یک بازیگر سیاتل ، راه سخت را پس از جابجایی Resident Evil ، که او با پلیس محلی مشکل داشت ، آموخت.

در ماه مه سال 2009 ، جی تصمیم گرفت استراحت خود را از یک "خزیدن زامبی" محلی بگذارد و در حالی که لباس HUNK ، کماندوی بی سیم ، بی صدا ، شکار زامبی ، شرکت Umbrella بود ، به یک فروشگاه لباس در نزدیکی مرکز سیاتل ظاهر شد. نارنجکها ، چاقوها و مسلسلهای ماکت - از همه جی برخوردار بود. این یک لباس مناسب است ، اما این یک راه حتی بهتر برای ترساندن straights است. چندی پیش ، دوجین ماشین پلیس در فروشگاه همگرا شدند. جی دستگیر شد ، اما پلیس به سرعت فهمید که چه می گذرد و پس از مدت کوتاهی وی را آزاد کرد.

جی پلیس را مقصر نمی داند. او می گوید: "این قطعاً درک می کند." "آنها از وقوع این رویداد آگاه نبودند." این تنها باری نیست که لباس آخر جی آن آخر هفته را به خود جلب کرد. حامی این رویداد ، Crypticon ، جایزه بهترین لباس را به جی اعطا کرد و ویزای رایگان کنوانسیون Crypticon را برای وی در آخر هفته به دست آورد. این یک پیام مختصر است اما سلام! مهم نیست که چگونه آن را بدست آورید ، یک برد برنده است.

شما احتمالاً از قهرمان واقعی Resident Evil نشنیده اید
Resident Evil: Underworld توسط S. D. Perry

بنابراین ، شما بازی های Resident Evil را چندین بار بازی کرده اید. فکر می کنید در Umbrella Corp ، S.T.A.R.S ، T-Virus ، Tricell ، Plaga و سایر موارد ، دسته خوبی داشته اید. خوب ، ما فقط یک سؤال برای شما پیش آورده ایم: ترنت را چه می دانید؟

این چیزی بود که ما فکر کردیم ترنت ممکن است یکی از مهمترین چهره های Resident Evil lore باشد ، اما اگر می خواهید داستان او را بدانید ، باید کنترلر را کنار بگذارید و یک کتاب را باز کنید. از سال 1998 تا 2004 ، نویسنده S.D. پری هفت رمان Resident Evil با مجوز رسمی نوشت: پنج مورد مبتنی بر بازی های ویدئویی و دو داستان اصلی. کتاب های پری فقط چیزهای ساده ای از اتفاقات روی کنسول شما نیستند. آنها دنیای Resident Evil را با انواع مختلفی عجیب گسترش می دهند - و چهره ای مرموز به نام ترنت را درست در وسط همه چیز قرار می دهند.

ترنت متولد ویکتور داریوش ، فرزند دو دانشمند شرکت Umbrella است که T-Virus را ایجاد کرده اند ، و Umbrella پس از روحیه گرفتن آنها را کشته است. ویکتور سوگند انتقام کرد و تلاش وی برای انتقام از این زمان به بعد حق رای دادن را برانگیخت. این ویکتور بود که هنگام انفجار عمارت اسپنسر ، آلبرت وسکر را نجات داد. این ویکتور بود که توسط ترنت رفت و اطلاعات مهمی را به S.T.A.R.S داد. و به کلر ردفیلد ، جیل ولنتاین و بقیه کمک کرد

بیش از اعمال بد چتر. به نظر می رسد طرفداران بسیار کمی کتابهای پری را خوانده اند (و به نظر منصفانه بودن ، برخی از کانون های بازی ها متناقض هستند) ، اما اگر در Resident Evil این اتفاق افتاد مطمئن باشید؟ تقریباً تقصیر ترنت است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
مهسا رسولی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی