خبرهایی فیلم های تازه

چگونه کریس همسورث برای بازی کردن ثور پاره شد

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۱ ق.ظ

اگرچه کریس همسورث برای پروژه های مختلف مجبور به تغییر بدن (و مدل موهای) خود شده است ، اما هیچکدام به اندازه خدای گره خورده نورس و مارول اوانگر ثور- نقشی که او از سال 2011 بازی کرده است ، خواستار آن نبوده است. هیچ کار ساده ای نیست ، به خصوص هنگامی که وظیفه کاهش وزن سایر نقش های صفحه بزرگ را دارید که خواستار یک قاب سبک تر هستند. بنابراین چگونه همسورث دوسر بدن خود را به اندازه کافی بزرگ می کند تا مجلیر را بلند کند و به اندازه کافی بریده بماند تا حتی اسکارلت جوهانسون را هم سرخ کند؟ بیایید دریابیم

تغییرات شدید

در فاصله بین نجات دنیا به عنوان خدای Asgardian of Thunder in The Avengers and Thor: The Dark World ، همسورث نقش قهرمان بازیگر فرمول یک جیمز هانت را در راش ران هاوارد به دست آورد - وادار کرد که او را رها کند و دوباره وزن خود را دوباره بدست آورد. یک دوره بسیار کوتاه

طرفداران F1 می دانند که رانندگان به ویژه افراد بزرگی نیستند ، زیرا کابین خلبان های هواپیمای کم پرواز که آنها را "ماشین" می نامند ، در فضای سالن حیاط چیز زیادی ندارند. همسورث با یادآوری Bodybuilding.com گفت: "اولین چیزی که رون هوارد به من گفت وقتی کار راش کردم ، این بود که" نمی دانم ثور در اتومبیل مسابقه ای قرار می گیرد یا نه؟ ". وی ادامه داد: من هنگام دریافت تماس راش فیلم The Avengers را فیلمبرداری می کردم ، بنابراین از 215 پوند رفتم ، یعنی من هنگام بازی با ثور وزن زیادی دارم ، به وزن حدود 185 پوند به کمتر از 185 پوند رسید تا بتوانم در ماشین جای بگیرم. در حدود چهار ماه. "

کاهش وزن هرگز برای یک بازیگر چیز خوشایندی نیست ، به خصوص وقتی که در چنین مدت کوتاهی باید انجام شود. همسورث گفت: "من بلافاصله از وزنه برداری به تمرینات قلبی رفتم تا 30 پوند اضافی را هم ریخته ام. این کار بسیار بدی بود." "من ترجیح می دهم هر وقت وزنه بروم. من اساساً برای چند ماه کمبود وزن داشتم و سبقت می گرفتم. باز هم فشار برای ورود به ماشین فرمول 1 بود."

او استراتژیک می خورد
گتی ایماژ

پس از ضرب و شتم نیکی لاودا ، اسطوره مسابقه ، عنوان قهرمانی در فرمول 1 در 1976 و ریختن حجم زیادی از عضلات سخت خود را در این روند ، — کریس همسورث مجبور شد به عنوان ثور به کار خود برگردد ... این به معنای بازیابی دوباره 30 پوند او بود. این بازیگر استرالیایی برای تحقق این شاهکار ناخوشایند در چنین مدت کوتاهی بر خوردن استراتژیک تمرکز کرد.

همسورث به Bodybuilding.com گفت: "از نظر تغذیه ای ، من باید بسیار کارآمد باشم." در این حالت ، این به معنای خرد کردن در وعده های غذایی به اندازه روزانه به طور مرتب است. "این سطل پروتئین ، برنج قهوه ای ، سبزیجات بود. منظورم مقادیر بسیار زیادی بود و به طور مرتب ، هر سه ساعت به طور منظم می خوردم ... سپس من میوه و سبزیجات خوردم تا به پروتئین و کلم بروکلی کمک کنم." همسورث همچنین بر اهمیت "خوردن برای ارزش" تأکید کرد ، در حالی که برنج قهوه ای و quinoa را جزء اصلی رژیم غذایی خود قرار می داد ، در حالی که دومی وقتی واقعاً به دنبال کاهش دادن برتری می یافت.

البته قرار دادن غذا در معده شما وقتی احساس نمی کنید غذا خوردن است می تواند یکی از بزرگترین لذت های زندگی را از بین ببرد ، اما همسورث باز هم رژیم Thor خود را نسبت به کاهش سریع وزن که تحمل می کرد در حالی که سعی می کرد در اتومبیل فرمول 1 قرار بگیرد ، مصرف می کرد. وی گفت: "بعضی وقت ها وقتی گرسنه نیستید می خورید و مصرف این مقدار غذا می تواند بسیار فرسوده باشد. اما من آن را بیشتر از رژیم غذایی راش ترجیح می دهم."

پروتئین ، پروتئین ، پروتئین
گتی ایماژ

برای بزرگتر شدن مانند خدای نورسانی رعد و برق ، بهتر است باور داشته باشید که باید مقداری پروتئین جدی مصرف کنید. اما چقدر ، دقیقا؟

برنامه روزانه غذا خوردن هامسورث در حالی که برای بازی با ثور تکمیل می شود ، او را با خوردن یک فنجان جو دوسر ، یک موز ، نصف فنجان سلطان ، چهار سفیده تخم مرغ ، یک تخم مرغ کامل و 50 گرم پنیر شروع به کار کرد. شیر بدون چربی ، آب پرتقال و لرزش پروتئین. بعد از آن آمد ، و به همراه آن یک رول بوقلمون ، مقداری پنیر کلوچه ، آجیل مخلوط شده ، ماست و یک پروتئین دیگر تکان داد.

اگر در خانه مشغول پیگیری هستید و هنوز نیاز به میان وعده صبح دارید ، می توانید مقداری جگر گوشت گاو را جوید ... اما برای یک ناهار قابل توجهی از سه سینه مرغ ، 100 گرم برنج قهوه ای ، یک فنجان کلم بروکلی آماده باشید ، یک فنجان لوبیا کلیه و یک لیوان شیر بدون چربی. شام سپس سه فیله ماهی آزاد ، 100 گرم quinoa ، 100 گرم مارچوبه ، ماست و یک لیوان شیر بدون چربی را فرا می خواند. سرانجام ، با فرض اینکه به هر طریقی اتاق خود را در شکم بگذارید ، شام فقط دو تخم مرغ آب پز ، دو برش نان قهوه ای و یک لرزش پروتئین است.

مانند آن بخورید ، و به نظر خواهید رسید که مانند ثور به دنبال خود باشید. البته ، هنوز چیز دیگری بیشتر از آن است که سطل مواد غذایی را خرد نکنید.

قسمت 1: حجیم کردن

به منظور به دست آوردن 30 پوند در مدت چند ماه و در حالی که برش می ماند ، همسورث از یک رژیم آموزش ویژه ساختاری استفاده کرد. به گفته مایکل نایت ، مربی همسورث و مدیر شرکت آموزش شخصی مستقر در میشیگان Art of Strength ، رژیم آموزش Aussie به دو بخش تقسیم شده است. نایت به مربی مگ گفت: "اولین پروتکل از نوع بدنساز بود که روی حرکات پرمصرف و کم وزن طراحی شده بود تا حداکثر اندازه را بسته بندی کند."

ماهیچه."

برنامه bulking هشت هفته ای Hemsworth ساده است که از آن پیروی می کند و از سه جلسه تمرینی در هفته تشکیل شده است. جلسه اول همه چیز در مورد قفسه سینه و کمر است ، که نیاز به فشار دادن نیمکت ، ردیف های خم شده ، برآمدگی های وزنه دار و افتادگی وزنی دارد. جلسه دوم با استفاده از چمباتمه ، آسانسورهای مرده و فرهای همسترینگ روی پاها متمرکز است. سرانجام ، جلسه سوم به بازوها اختصاص داده شده است ، با چانه های چسبان دار و پرس سینه بسته.

البته چقدر و وقتی ورزش می کنید بسیار مهم است. در این حالت ، شما همیشه چهار ست از هر تمرین را انجام می دهید ، اما تعداد تکرارها به صورت هفتگی تغییر می کند. در طول هفته اول و پنجم باید چهار تا شش تکرار انجام دهید. هفته ها دو و شش ، شما باید شش تا هشت تکرار کنید. هفته ها سه و هفت ، شما به دنبال سخت پیش رفتن با 8-12 تکرار هستید. با این حال ، در هفته های چهار و هشت ، باید به چهار تا شش تکرار کاهش یابد.

چنین تمرین قطعاً مقداری فله را اضافه می کند ، اما برای اینکه مانند ثور به نظر برسد ، شما نیز نیاز به برش دارید ...

قسمت 2: پیرایش چربی

مایکل نایت به مربی مگ گفت: "هنگامی که کریس ماهیچه ای را به عضله انداخت ، من به لاغر شدن نیاز داشتم." این به معنای از بین بردن هرگونه چربی در مرحله اول در حالی که تمام عضلات تازه ساخته شده خود را جمع کرده بود از بین می برد. " برای تحقق این هدف ، مربی او قطار Hemsworth مانند Strongman داشت و توضیح داد که وی مدار "کلی بدنه مستقر در اطراف حرکات کلاسیک Strongman" مانند مطبوعات ورود به سیستم ، تلنگر تایرها ، سورتمه کشیدن و اسپینت های پرولر و همچنین مدارهایی با کتریبل ساخته است. وزن های مختلفی دارد. این کریس را به وزن مبارزاتش با 220 پوند کاهش داد ... همه ماهیچه ها. "

برنامه چهار هفته ریختن چربی Hemsworth به راحتی قابل تقلید است. مدار اول همه چیز درمورد آموزش Tabata است ، با چهار دور اسکیت دوتایی kettlebell و هشت دور snatches — 20 ثانیه ، 10 ثانیه دیگر خاموش. مدار دوم شامل نوسانات kettlebell است ، که با 30 ثانیه نوسانات دو دست شروع می شود ، قبل از حرکت به 30 ثانیه نوسانات دست راست ، 30 ثانیه نوسانات دست چپ و 30 ثانیه نوسانات متناوب. سپس می خواهید به سمت تمیز کردن kettlebell حرکت کنید: "پنج سمت راست ، پنج سمت چپ ، چهار راست ، چهار سمت چپ ، سه راست ، سه سمت چپ ، دو راست ، دو سمت چپ ، یک راست ، یک سمت چپ ، سپس به سمت پشت هر پنج سمت برای 60 تکرار بدون استراحت. " سرانجام ، مدار سوم پنج دقیقه از آماده شدن مداوم ترکیه و همچنین پنج آسیاب بادی از هر طرف را حفظ می کند.

او عاشق آموزش بنیاد است

بلند کردن وزنه های سنگین و ریختن چربی با تمرینات کلاسیک وزنه برداری همه خوب و خوب است ، اما کریس همسورث دوست دارد آن را مخلوط کند. یکی دیگر از برنامه های تمرین او ، آموزش بنیاد بسیار دوست داشتنی این بازیگر ، که - به گفته او به سلامتی مردان - او را از یک آشنای قدیمی برداشت. وی توضیح داد: "او پسر بچه شیرین و نازیبی بود که مصدومیت جدی در ناحیه پشت داشت ، و به من گفت که چگونه آموزش بنیاد به او یک تن کمک می کند."

آموزش بنیاد توسط دکتر اریک گودمن طراحی شده است و در اصل یک سری تمرینات است که برای تقویت کمر شما طراحی شده است ، و همچنین فعال کردن زنجیره عضلات خلفی خود را از طریق یک سری حرکات ، حالت های حرکتی و حرکات مثبت انجام می دهد. نه کاملاً متفاوت از یوگا ، بلکه هدف آن اصلاح مشکلات مربوط به سازگاری دلپذیر با راحتی های زندگی مدرن است - که عمدتا ناشی از نشستن در تمام روز است. بنیادآموزش با آموزش بدن خود برای مدیریت صحیح فشار وزن خود ، می تواند دروازه ای برای انواع مدیریت درد باشد.

همسورث با آموزش بنیاد بسیار ناکام است و ظاهراً مقدمه ای برای کتاب گودمن ، درست به شکل ، نوشت و نوشت: "مثل خیلی از افرادی که با آموزش بنیاد آرامش پیدا کرده اند ، من از شفابخشی سپاسگزارم." او همچنین یک بار به دنیای اینستاگرام گفت: "من آن را در تمرینات روزمره و حرکات روزانه خود قرار می دهم و هرگز احساس قوی تر نمی کردم ، باورنکردنی است."

هیچ چیز خیلی فانتزی نیست

در حالی که وی اطمینان می یابد که یک تمرین تمرینی دور و با وزنه برداری سنتی ، موی تایلندی ، بوکس ، یوگا و آموزش بنیاد را حفظ کند ، همسورث و مربیان او در ورزشگاه هالیوود حضور ندارند. درعوض ، آنها دوست دارند کارها را ساده نگه دارند.

همسورث به Bodybuilding.com گفت: "من تمرینات عملی زیادی را انجام داده ام." "من مدارها و تمرینات وزنه برداری را برای قدرت بیشتر کار می کردم: مواردی مانند چانه های یوزپلنگ ، کپسول و پرش باکس و حتی برخی از مواد CrossFit. من همچنین با کتریبل کار کردم ... آنها اساساً ترکیبی از قلب و وزنه برداری هستند. ، و آنها یک راه عالی برای ایجاد قدرت عملکردی هستند. " گذشته از مخلوط شدن در برخی از ورزش های رزمی ، یوگا و آموزش پایه ، چیزهای بیشتری در داخل سالن ورزش Thor اتفاق نمی افتد. دافی گاور ، مربی و سابق نیروی دریایی دریایی ، به Muscle and Fitness گفت: "ما تقریبا به الگوی اصلی گیر کرده ایم." "البته ما برای تغییر جالب توجه و جلوگیری از فلات ، ما به مرور زمان تغییراتی داده ایم."

با این حال ، گاور تأکید می کند که دیگر نیازی به فانتزی نیست. "بنابراین بسیاری از محصولاتی که می بینید در حال حاضر در سایتهای تبلیغی تبلیغ می شوند ، وقتی وجود نداشت ، وجود نداشتند

گورور می گوید ، اولین مسابقه آقای المپیا برگزار شد ، که باید به شما چیزی بگوید ... هیچ ترکیب ورزشی خاصی وجود ندارد که بتواند آن مرد را که متوجه می شود ، کتک بزند ، "سلام ، این همه به سختی کار می کند."

او موجهای جدی را گشت و گذار می کند

به منظور ماندن در شکل خداپسندانه ، همسورث مرتباً به ورزشگاه می رود و بدن او را خرد می کند. با این حال ، فقط برای تفریح ​​، استرالیا دوست دارد امواج را خرد کند.

در مصاحبه با THE CUT ، همسورث خاطرات گشت و گذار مورد علاقه خود را در Currumbin ، کوئینزلند به یاد آورد. همسورث گفت: "دوست من جت اسکی دارد بنابراین می تواند آن را به دور موج سوار کند." "شما سپس با تخته خود روی آن می نشینید و می توانید از آن پرش کنید ، و می توانید مستقیماً در یک بشکه بایستید. این یک موج واقعاً سریع است." وی همچنین صید امواج را در بهشت ​​سورپرای اندونزی به یاد آورد. وی توصیف کرد: "مکانی به نام سومبا وجود دارد که یک صخر beautiful زیبا با تعداد معدودی از افراد اطراف است." "من امواج شگفت انگیزی در آنجا داشتم."

با این حال ، به یادماندنی ترین زمان آن است که همسورث با افسانه گشت و گذار Kelly Slater کنار کشید. او به یاد می آورد: "من ساعت 9 شب در خانه روی نیمکت بودم." و متنی از او دریافت کردم که می گوید: "من فردا بیرون می روم ، شما می خواهید بیایید؟" به همسرم نگاه کردم و مثل این بود که "آیا می توانم به فیجی بروم؟" او می گوید ، "چه کسی می پرسد؟" این یکی از به یاد ماندنی ترین جلسات زندگی من بود ، تماشای او در آن مکان بسیار ویژه بود. امواج عظیم بودند. احتمالاً نباید آنجا می رفتم. من به او شانه می کردم و او به من می گفت چه می توانم بروم. برای. او وقتی کودک بودم قهرمان من بود و اکنون همسرانش هستیم! دیوانه است. "

بهانه ای نیست
گتی ایماژ

در حالی که مردی که ثور را بازی می کند مطمئناً یک چک چربی به خانه می گیرد و وسیله ای برای استخدام بهترین مربیان و متخصصان تغذیه می تواند بخرد ، این بدان معنا نیست که بقیه ما نمی توانند به شکل ابرقهرمانی گیر بیاورند. در حقیقت ، یک بهانه ای که معمولاً از آن دور می شود این است که افراد مشهور به راحتی به این دلیل که پول بیشتری دارند ، شکل گرفتن را بسیار ساده تر می کنند ، چیزی که Hemsworth خریداری نمی کند.

همسورث به سلامتی مردان گفت: "این به هیچ وجه درست نیست." "هیچ مقدار پول باعث نمی شود شخص دیگری کار را برای شما انجام دهد. اگر نمی توانید یک مربی را تحمل کنید ، این کاملاً خوب است. از دوستان استفاده کنید ؛ از هر کسی استفاده کنید. یک تمرین را در اتاق نشیمن خود انجام دهید. پرش به صورت آنلاین بسیار آسان است برای پیدا کردن مواد غذایی برنامه ها و کارهای روزمره تمرین و موارد دیگر. در نهایت ، تناسب بودن به انگیزه و عمل باعث ایجاد انگیزه می شود. "

همسورث نکته ای دارد. در حالی که مطمئناً داشتن وسایل مالی برای پرداخت هزینه های عضویت در سالن های ورزشی خوب مجهز به شما نیست ، منابع زیادی در اینترنت وجود دارد که به شما در سلامتی کمک می کند. حتی اگر هرگز شبیه ثور نباشید ، دلیلی وجود ندارد که نتوانید سطح کلی بهزیستی خود را افزایش دهید. همسورث می گوید: "صبر نکنید که شخص دیگری شما را تحت فشار قرار دهد." "خودتان را فشار دهید."

Hemsworth Before Thor: داستان مبدا
گتی ایماژ

قبل از ورود به دنیای سینمایی مارول به عنوان Thor God of Thunder ، کریس همسورث ، استرالیایی استرالیایی مجبور شد راه خود را از ضرب و شتم با برادرانش گرفته تا بازی در سریال های صابون و قسمت های بیت را انجام دهد تا اینکه او شکست بزرگ خود را به عنوان قهرمان چکش در مارول بدست آورد. جهان سینمای بلوک باستر - که با توجه به بزرگترین رقابتش ، برادر خودش نبود کار ساده ای نبود. از آنجا که خود را شایسته نشان داد ، هامسوورث هالیوود را با طوفان به تصرف خود درآورد - نه برای بچه ای که فقط می خواست تمام روز گشت و گذار کند ، خیلی شیک نبود. بیایید نگاهی عمیق تر به سفر او به سوپرایز بیندازیم.

او عملاً در اقیانوس زندگی می کرد
گتی ایماژ

همسورث در ملبورن استرالیا بزرگ شد ، جایی که - بعداً بعداً به USA Today گفت - او زمان بیشتری را در آب صرف کرد تا در زمین. او به راحتی می تواند سواحل مورد علاقه خود را که در آنجا یاد گرفته است به گشت و گذار بپردازد ، اقیانوس را کاوش کند و اساساً در "بچه بچه ها" زندگی می کند. در حقیقت ، پس از بزرگ کردن این کار در هالیوود ، همسورث همسرش السا پاتاکی و سه فرزندشان را به استرالیا برگرداند ، بنابراین بچه ها می توانستند دور افتاده و همان سواحل را کشف کنند.

وی گفت: "یک نوع انرژی بسیار اجتماعی ، در فضای باز و فعال در استرالیا وجود دارد." "هرکجا که در کشور بروید ، در سراسر تابلو یکسان است. ما دوست داریم اوقات خوبی داشته باشیم. عفونی است. من به خانه می روم و می گویم می روم خانه بمانم و چیز بعدی که می دانید ، دوستانتان به شما زنگ می زنند. و تو بیرون و در مورد. "

ستاره ثور همچنین خاطرات خوبی از بزرگ شدن با دو برادر دارد - حتی اگر رفتارهای دوران کودکی آنها بیشتر از لحظه های هالمارک به Fight Club شبیه باشد.

رقابت خواهر و برادر در خانه همسورث شدید بود
گتی ایماژ

در حالی که در نمایشگاه Graham Norton Show (از طریق دیلی میل) حضور داشت ، برادر و بازیگر دیگر همسورث لیام به یاد می آورد که در جوانی با ستاره ثور مبارزه کنند.

لیام گفت: "رقابت کودکی ما بسیار شرور بود - کمی شبیه به The Hunger Games". "ما با اسلحه چند حادثه داشتیم."

او شوخی نمی کرد. "روزی که حدود پنج سال داشتم در مورد آشپزخانه در مورد استفاده از توستر یا چیز دیگری دعوا داشتیم. من یک چاقوی آشپزخانه را برداشتم و به سرش پرت کردم و دسته به او در پیشانی اصابت کرد." لیام گفت قبل از اینکه در مورد مهارت های چاقوی چاقو خود به عنوان یک مأمور جوان ببالد گفت. "من می توانستم به او ضربه بزنم با دیگران

اگر می خواستم. این فقط یک هشدار دهنده بود! "چقدر سخاوتمندانه.

او می خواست یک طراح مد باشد
گتی ایماژ

با کمال تعجب با توجه به تصویر ناهموار او در هالیوود ، همسورث به عنوان یک کودک خردسال برای کار خیاطی دست به کار شد.

وی به مجله W گفت: "فکر می کنم دلیل این است که من نمی توانم لباس خنک بپوشم ، بنابراین دوست داشتم ،" من خودم می خواهم آنها را درست کنم. " "من به یاد می آورم کراس استیچ انجام دهم و به هر دلیل ، هر کاری برای من به عنوان یک کودک ، مشکل زیادی داشتم که باید روی یک کار تمرکز کنم و هنوز هم بنشینم. من بسیار فعال بودم. و از نظر ذهنی درگیر می شدم و هر چیزی که می تواند توجه مرا جلب کند به ویژه برای والدین من یک امتیاز بزرگ بود. به دلایلی ، بخیه صلیبی از آن بود که من از آن لذت بردم. "

علاقه همسورث به خیاطی وقتی که ناموفق برای ساخت شلوار خودش تلاش کرد ، پژمرده شد ، اما این تجربه او را در مسیر حرفه آینده خود قرار داد. وی به یاد می آورد: "من هر هفته ایده دیگری راجع به کاری که می خواستم به صورت حرفه ای انجام دهم ، داشتم." "من فیلم ها را می دیدم و از چیزهایی الهام می گرفتم. حدس می زنم به همین دلیل بازیگری متناسب است ، زیرا باید وانمود کنم که همه چیزهایی هستم که خطر و تلاش زیادی ندارند."

او یک ستاره اپرا صابون بود

همسورث و برادر کوچکترش لیام اولین کسانی بودند که موفقیت در هالیوود را پیدا کردند. اما در واقع برادر بزرگترین آنها لوک بود که زودهنگام او را در استرالیا یافت. به گفته صفحه شش ، لوک بعد از نقش آفرینی در برنامه همسایه ها در سال 2001 ، لوک به سرعت از عمل بازیگری سرخورده شد و تجارت کف پوش خود را آغاز کرد.

طولی نکشید که کریس قدم به قدم لوک زد. در سال 2004 ، او نقش آفرینی در سریال های محبوب سریال Home و Away داشت که منجر به وضعیت تپش قلب (Down Under) شد. اما بدون لحظات ناخوشایند برای ستاره آینده مارول نبود.

او در Dancing With The Stars Australia شرکت کرد

در حالی که بازیگری در خانه و دوری از خانه داشت ، همسورث در سال 2006 در Dancing With The Stars Australia رقابت کرد. این یک اتفاق از گذشته اوست که این بازیگر به طور معمول ظاهر نمی شود ، اما هنگام حضور در نمایش امشب در سال 2013 ، جی لنو او را شگفت زده کرد. کلیپی از روزهای رقابت رقص خود.

TODAY Show گزارش داد: "وی هفت هفته به نسخه استرالیا Dancing With the Stars ادامه داد." وی گفت: "و در حالی که بسیاری از هواداران ایالات متحده از تماشای پازو دمبل و تانگو نیز چشم پوشی می کنند ، میزبان نمایش امشب جی لنو اطمینان داد که دوشنبه شب نگاهی اجمالی به این عمل نشان دادند. هیچ چیز برای تشویق کردن ، رقصیدن. ""

اما چند سال بعد ، همسورث اولین بازی خود را در هالیوود انجام داد و در آن بازی کرد پدر معروف ترین کاپیتان فضایی همه آنها.

او پدر کاپیتان کرک را بازی کرد

در سال 2007 ، همسورث برای پیگیری حرفه بازیگری در هالیوود ، از خانه و دور و استرالیا خارج شد. طولی نکشید که وی در نقش اصلی فیلم نقش مهمی ایفا کرد. Thor huner اولین بازی بزرگ خود را در راه اندازی مجدد ستاره Star Trek در سال 2009 انجام داد ، که شامل بازی همدورث با بازی پدر کاپیتان کرک در صحنه افتتاح شدید احساسی بود.

اما با وجود آن استراحت سریع ، همسورث تقریباً بازیگری را ترک کرد و اندکی پس از Star Trek به استرالیا بازگشت. "اگرچه او سرش را چرخانده بود ، نقش ها دقیقاً در حال ریختن نبود." من یک نوع نه ماهه داشتم تا جایی که پدر و مادرم را صدا می کردم. من آماده بودم تا آن را بسته بندی کنم و به خانه بیایم. " او به Access Hollywood گفت. "مثل این بود ،" این مرا می کشد. "

احتمالاً کمکی نکرده که همسورث و برادرش لیام هنوز هم برای جنگیدن دلخوش باشند. فقط اکنون آنها آن را در خانواده نگه نمی داشتند.

او کمی جنجالی بود
گتی ایماژ

تنها چند ماه پس از برخورد Star Trek به سینماها ، دو جوانترین برادر Hemsworth پس از اعلام ادعا در یک درگیری تمام عیار در یک رویداد هالیوود ، عنوان هایی را تهیه کردند.

TMZ با توصیف یک نزاع که پس از برخی صحبت های "اواخر شب" با یک غریبه ظاهرا "تصادفی" رخ داده است ، "نزاع دو بر یک" را گزارش داد. خوشبختانه ، امنیت آن را قبل از فراخواندن پلیس ها از بین برد و هیچ کس با هیچ اتهامی روبرو نبود. این یک حرکت تاسف بار از طرف همسورث بود که می توانست همانطور که آغاز شده حرفه هالیوود را برای او هزینه کند ، اما همانطور که شانس آن را داشت ، او به پایان رسید تا سه قرارداد فیلم را درست در بالای یکدیگر امضا کند - از جمله تصویری ترسناک که توسط یک کارگردانی که به زودی چلپ چلوپ خود را در دنیای مارول رقم می زند

جوس ودون او را تشویق به دادرسی برای ثور کرد
گتی ایماژ

در سال 2009 ، همسورث فیلم Cabin in the Woods را فیلمبرداری کرد ، فیلمی ترسناک توسط Joss Whedon ، خالق Buffy the Vampire Slayer که بعداً به کارگردانی Marvel's The Avengers می رود. کابین به لطف مشکلات مالی در استودیو ، تابش روز را تا سال 2012 ندید ، اما با اینکه یکی از فیلم های موفق تجاری Hemsworth نیست ، به او کمک کرد تا ارتباط مهمی برقرار کند. او توسط Whedon تشویق شد تا دوباره به استیضاح Thor ، که در سال 2009 شروع به بازیگری کرده بود ، بپردازید - و Hemsworth قبلاً رد شده بود. اما برادرش لیام نیست.

"من با کن وارد استماع شدم

او به مجله W گفت: "ماهها گذشت و بعد از آن ، برادر من ، برادر کوچک من ، لیام در استرالیا بود و یک نوار برای همه ارسال کرد و با او تماس گرفت. سپس یک تماس دیگر و سپس به آخرین نوع چهار یا پنج نفر برای آن پایین آمد. یادم است که در ونکوور نشسته بودم و کابین در جنگل را با [کارگردان] درو گودارد و جوس ودون شلیک می کردم. هر دو آنها به دنبال تجارت در این نوع از پنج نفر برتر برای Thor بودند و می گفتند ، "چرا اینجا در ترکیب نیستید؟ چی شد؟' گفتم ، "من نمی دانم. من حدس می زنم استماع خود را منفجر کرد. هیچکدام از آن بچه ها آن را دریافت نکردند. "

پس از تماس تلفنی حمایتی از Wedon به Branagh ، همسورث دوباره در ترکیب قرار گرفت. و بقیه تقریباً تاریخ بودند - اما در ابتدا ، او به کمک کمی از مادر نیاز داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
مهسا رسولی

نظرات  (۳)

سلام کریس

س س س س سلام

مهسا چند سالته میای سکس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی