خبرهایی فیلم های تازه

چگونه جیسون موموا بیشتر برای آکوامان پاره شد

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ق.ظ

اگر متوجه نشده باشید ، جیسون مومو از نظر شکل بسیار خوبی است. مانند ، شکل حیرت انگیز و خوبی. اگر در اینجا صداقت داشته باشیم ، یکی از مهمترین چیزها در مورد اوست. اما وقتی مردی که خل درگو را در بازی تاج و تخت به زندگی آورد ، به دلیل نقش آکوامن در DC Extended Universin به امضاء رسید ، پیرمرد معمولی قصد حذف آن را نداشت. برای بازی در ابرقهرمان آتلانتیایی ، Momoa نیاز دارد که فوق العاده پاره شود. هرکسی که لیگ عدالت را دیده باشد می تواند این واقعیت را تأیید کند که وی موفق شد با این کار رنگهای پرواز را بدست آورد. آیا هرگز تعجب کرده اید که Momoa چه کاری را باید انجام دهد تا از جکهای ساده به مالکیت Aquabod برود؟ ما جواب ها را همین جا دریافت کردیم.

او روزهای آغازین خود را آغاز کرد
گتی ایماژ

اولین قدم جیسون برای نقش آکوامان خرد شد: زودتر از خانه بیرون زد ، خیلی قبل از اعضای خانواده یا کاسه ها (یا خورشید ، حتی). حتی وقتی که برای یک نقش تمرین نمی کند ، دوست دارد در سحر سحر از رختخواب خارج شود و به سر کار بیاید. وی گفت: "من ساعت 5 صبح از خواب بلند می شوم و تمرین می کنم. من دو فرزند خردسال دارم ، بنابراین باید زود بیدار شوم." "اما من آن را دوست دارم. صبح وقتی است که من تمام کارهایم را انجام می دهم. هر وقت از خواب بیدار شدم ، از خواب بلند شدم ، مانند یک احمق در آنجا دروغ نمی گویم. بلند می شوم ، یک تپه فرار می کنم ، ورزش می کنم و انجام می دهم. مدتی با افکارم. "

او ترجیح می دهد که کار چیزی باشد که می توان در خارج از منزل انجام داد ، و معمولاً به سمت قلب از طیف ورزش متفاوت است ، گرچه او نسبت به صخره نوردی های اولیه صبحگاهی ندارد.

انجام کاردیو پایه اصلی برای هر کسی است که سعی در ترمیم کردن دارد و مومو به دلیل حضور در آکوامن در لیگ عدالت ، آن را به شدت مورد استفاده قرار داد. کار صبحگاهی او کمی متفاوت تر بود ، و بندرت به تردمیل فقط به زمان می رسید. هنگام شلیک ، او برای شروع روز کاری خود ، از اسکیت بورد گرفته تا گشت و گذار ، بوکس ، یا شنا را ترجیح می دهد و در اواخر روز نیز وزنه برداری را ذخیره می کند.

او صخره نوردی را در تمرینات خود قرار داد
اینستاگرام

هر کسی که در رسانه های اجتماعی Momoa را دنبال می کند ، می داند که او کوهنورد مشتاق است. در حالی که کوهنوردی مطمئناً راهی عالی برای شکل گرفتن است ، واقعاً کاری نیست که شما بخواهید بازیگران زیادی را به عنوان بخشی از تلاش برای جمع بندی نقش در آن شرکت کنند. اما اشتیاق Momoa برای صخره نوردی به جایی نرسید ، بنابراین مربی او تصمیم گرفت از این مزیت به نفع خودش استفاده کند. Momoa در طول تمرینات خود وزنه های زیادی را بالا برد ، اما هفته ای دو یا سه روز او را با صعود به ورزش اضافه کرد train و مربی او در کار ضبط است و می گوید که او در پیراهن صحنه های بدون پیراهن به تن کمک کرده است ، زیرا کاهش وزن چیزی است که به آن کمک می کند کوهنوردی (وزن کمتری برای حرکت) و پیرایش به طور یکسان.

او تحت مارک Twight آموزش دید

مهمترین نکته برای بازیگری که به دلیل نقش و نگار و پاشیده شدن در نقش خود نقش بسته است ، اغلب انتخاب مربی مناسب است و موموئا به دلیل بازی در نقش آکوامان به یکی از بهترین ها رفت. او با مارک Twight ، بنیانگذار Gym Jones ، یک ورزشگاه تنها دعوت سخت و دارای یک شجره نامه خیره کننده که شامل اسپارتان های خرد شده 300 است ، زوج شد. خدمه به خاطر نتایج حاصل از عملکرد سالن بدنسازی آنها مشهور شده است (برخی از آنها را می توان در کنار Momoa مشاهده کرد. در لیگ عدالت) و به همان اندازه بدنام رژیم های قهرمانانه ، بسیار جنون آمیز و سرسختانه آنها بدنام است.

Twight چیزی است که پایه اصلی مجموعه های زک اسنایدر ، کارگردان عدالت لیگ ، داشتن هنرپیشه سوپرمن ، هنری کاویل و جرارد باتلر پیش از این. Twight در جذب Momoa به شکل ابرقهرمانان مهم بود ، تمرکز تمرینات آنها به جای تمرینات بدنسازی در تمرینات عملکردی. این دو همچنین از گذشته Twight به عنوان یک کوهنورد پیوند خورده اند که عمدتاً در بازی Twight با صعود به برنامه های تمرینی Momoa بازی کرده است. توئیت حتی بعد از وقفه طولانی مدت در ورزش ، به موموا اعتباری برای بازگشت او به کوهنوردی داد. وی اعتراف کرد: "من نفهمیده ام که چطور دلم تنگ شده است و یا اینکه می توانم دوباره صعود کنم بدون اینکه هویت من باشد." "گاهی اوقات دانش آموز نیز معلم است." آن رفاقت ، با تخصص و تخصص جفت ، نتیجه قاتل برای Momoa به همراه داشت.

او قلبی نکشید

کاردیو موانع وجود وزنه بردار است ، اما Momoa می داند که این یک بخش اساسی نه تنها در شکل گرفتن بلکه داشتن یک سبک زندگی سالم است. مومو گفته است: "اگر مراقب قلب خود باشید ، از شما مراقبت خواهد کرد." "فقط 45 دقیقه در روز که عرق خود را روشن می کند ، از نظر جسمی و روحی چنین تغییری ایجاد می کند."

همانطور که گفته شد ، وی دوست دارد که در اوایل صبح قلب خود را گرفته و در اوزان وزنه برداری را برای روزهای بعدی صرفه جویی کند. انجام کار قلب در صبح بدن شما را مجبور به سوزاندن چربی های بیشتری برای سوخت می کند ، که این امر به Momoa کمک می کند تا صحنه هایی را که در آنها آب و هوای Aquaman برای سرقت از نمایش وجود دارد ، قطع کند. و تا آنجا که سلامتی پیش می رود ، Momoa نکته خوبی دارد. تمام قلبهای متفرقه و هشت تکه پراکنده در جهان در صورتی که قلب حمایت از آنها به همان اندازه سالم نباشد ، چیزهای خوبی نخواهند داشت.

تمرین منظم

گرفتن بدن به اندازه Aquaman به زمان و تلاش نیاز دارد ، و Momoa بودن یک شخص بسیار بزرگ قبل از شروع تمرین ، آن را تغییر نکرد. اگر فکر می کردید که با داشتن یک ورزش طبیعی ، سفر را برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود آسان تر ، نازک تر کنید

k دوباره موموا در بالای مسئولیت های طولانی کردن روزهای طولانی ، انجام وظایف تبلیغاتی و پدر و شوهر بودن ، 5 تا 6 روز در هفته هنگام تیراندازی در لیگ عدالت ، به مدت دو ساعت به ورزشگاه اصابت کرد. به بعضی از تمرینات نگاه کنید که ویایت در حال انجام او بود و از خود بپرسید که آیا می خواهید این دو ساعت را به طور کامل انجام دهید.

آیا این همه کمی به نظر می رسد؟ شاید ، اما با توجه به اینکه چقدر مجذوب پاره پاره ای از نقش شده بود ، کاملاً تعجب آور نیست. و بله ، این بدان معناست که او حتی شنبه ها در ورزشگاه قرار می گرفت. اگر می خواهید یک ابرقهرمان باشید ، باید مانند یک قطار حرکت کنید.

او برای قدرت تمرین کرد ، نه فقط به اندازه

یک تصور غلط رایج وجود دارد که بازیگرانی که به نظر می رسد موزون هستند باید به همان اندازه قوی باشند. واقعیت کمی متفاوت است. آموزش اندازه بسیار متفاوت از آموزش قدرت است و بزرگنمایی آن لزوماً نشانگر قدرت ساختمان نیست. اینجاست که موموا خودش را از بقیه جدا کرد. رژیم تمرینی او با Twight شاید در نهایت هدف زیبایی داشته باشد ، اما این تمرین کاملاً عملی بوده و از تمرینات سنتی بدن سازی دور شده است. این همه تمرین قدرت ، عملکردی واقعی است ، این بدان معناست که نه تنها جیسون مومو به نظر می رسد که او می تواند یک کالیفرنیا ردوود را نیز با دستهای برهنه خود به نصف بشکند. خوب ، شاید این یک امتداد باشد. اما او می تواند یک وزنه بردار وزنه بردار که افسانه حتی شخص خوب لو فرینگو را تحت تأثیر قرار داد ، کنار بکشد.

او در انجام تمرینهای ورزشی استرس نداشت

شما فکر می کنید با ABS مانند آنهایی که او در لیگ عدالت لرزاند (چه چیزی با این بازیگر و مبهم شکسته است؟) که حداقل نیمی از تمرینات Momoa با Twight چیزی غیر از نشستن و ناپایدار بودن ندارد. نه - آنها در طول تمرین Momoa برای لیگ عدالت ، اصلاً ورزش نکردند.

ممکن است با توجه به اینکه هسته او در این فیلم خرد شده چطور ممکن است تعجب کنید که چگونه ممکن است. جواب ساده است: با داشتن رژیم غذایی مناسب و تمرینات صحیح ، بریدگی برای گرفتن یک بسته شش ضروری نیست. تمرینات Momoa تا حد زیادی قدرت اصلی را در بر می گیرد ، هسته اصلی اساس تمرینات قدرتی است که از طریق تمرینات کامل بدن آغاز می شود. با یک رژیم غذایی که به او کمک می کند چربی و ماهیچه های خود را بسازد ، جفت کنید ، بنابراین قطع می کنید که پنیر را بدون نیاز به نشستن در آن ها خرد کنید.

او به شلیک اجازه داد آنچه را که برای او آموزش دیده است ، دیکته کند

آمادگی و فداکاری وقتی لازم است که یک بازیگر در نقش خود نقش ببندد و اغلب به معنای تمریناتی است که برنامه ریزی شده با روشهای برنامه ریزی شده در هفته های قبل و با فضای بسیار کمی برای تنظیم انجام می شود. این گفت ، به دلیل برنامه گیج کننده فیلمبرداری مورد نیاز ، خیلی سریع مشخص شد که یک رژیم تمرین دقیق مانند که برای Momoa کار نکند. در عوض ، Twight تصمیم گرفت تا اجازه دهد که شلیک و نیازهای Momoa آنچه را که در ورزشگاه متمرکز شده اند ، دیکته کند.

اگر صحنه بدون پیراهن در حال آمدن بود ، آنها می آموزند که او را برای این کار تر و تمیز کنند. به همین ترتیب ، اگر صحنه مبارزه در افق بود ، آنها روی تمریناتی تمرکز می کردند که او را به درستی آماده کند. نزدیک شدن به تمریناتی مانند این ، مانع از پیشرفت موموآ قبل از اجرای صحیح آن می شود. در حالی که هدف بلند مدت بدیهی است برای حفظ نقش Momoa برای این نقش بود ، این هدف از طریق یک سری از دستاوردهای کوتاه مدت که توسط جریان شلیک فیلم ضبط شده بود ، حاصل شد.

او آن را مخلوط کرد و آن را سرگرم کرد
اینستاگرام

به نظر می رسد اگر از او در رسانه های اجتماعی- چه از نظر جسمی و چه از نظر شخصی- دنبال او باشید ، یک فرد بسیار فعال است. وی به طرز واضحی ایفای نقش می کند و نشان می دهد که از هرگونه سکون جلوگیری می کند. به نظر می رسد وقتی او در ورزشگاه یا مجموعه ورزشی نیست ، بشقاب خود را کاملاً پر نگه می دارد ، خواه با کوهنوردی ، زندگی خانوادگی ، کنسرت های راک ، گیتار ، و فعالیت های متنوع دیگری. او همچنین در حال ضبط کردن گفته است که تمرینات استاندارد او را تحمل می کند و از نظر ذهنی بسیار پرتحرک است.

Twight تصمیم گرفت که همیشه با تمرین Momoa برای Justice League ، همیشه تمرین خود را غیرقابل پیش بینی کند. روتین به ندرت در خارج از منظم جلسات سالن بدنسازی مورد استفاده قرار می گرفت. با تغییر تمرینات و مدارهای وزن ، Twight Momoa را به شکل و درگیر نگه داشت. با این وجود ، بیش از هر چیز ، مطمئن شد که آنها هنگام انجام این کار ، حتی در حین تمرینات سخت تر ، از آن لذت می برند. نمی دانید که چگونه یک تمرین دو ساعته ظالمانه می تواند زمان خوبی باشد؟ همانطور که Twight در مورد تناسب اندام گفته است: "لازم نیست سرگرم کننده باشد."

او کالری های خود را برای گینس پس انداز کرد

دنبال کردن Momoa در اینستاگرام دشوار است و از وابستگی او به آبجو گینس آگاهی ندارید. او یک هوادار فوق العاده واقعی است و درباره این که پس از یک روز طولانی چقدر از لگد زدن با پین لذت می برد ، صدای او بسیار دلپذیر است - حتی او از طریق شرکت نیز امضای خودش را تولید کرده است. اگر نتیجه نهایی تمرینات او در لیگ عدالت ، نشانه ای باشد ، اما به طور واضح به نظر می رسد Momoa غیرقانونی است ، اما او و Twight می دانستند که دور نگه داشتن او از حضور ایرلندی ها برای کل فیلمبرداری غیرممکن است.

بنابراین به جای اجرای مجرای ممتنع

شب از گینس ، Twight به Momoa کمک کرد تا رژیم خود را تنظیم کند تا جایی برای آن فراهم شود. رژیم عدالت لیگ Momoa بیشتر از گوشتهای لاغر و سبزیجات سبز تشکیل شده است. تعداد بسیار کمی از کربوهیدراتها در طول روز خورده شدند. به این ترتیب ، Momoa می تواند تعداد کربوهیدرات خود را برای یک آبجو در اینجا و آنجا ذخیره کند. تصور می کنیم که روزهای طولانی تیراندازی و بلند کردن وسایل سنگین را برای Momoa کمی خوشحال تر کند ، با دانستن اینکه یک گوی تازه از گینس وجود دارد که منتظر زمان انجامش است.

توصیه شده
بعدی
چگونه دیوید هاربور به بازی Hellboy پاره شد
توسط آدام جیمز و کارمن ریبکا / نوامبر. 13، 2017 1:24 EST / بروزرسانی شده: 5 دسامبر 2017 5:45 بعد از ظهر EST

اگرچه وی برای تلویزیون غریبه نیست ، اما شما احتمالاً بازیگر آمریکایی دیوید هاربور را به عنوان رئیس هپپر ، قاضی قاچاقچی زنجیره ای Stranger Things شناخته اید. شخصیت او در سریال های نت نت فیلیکس یک قهرمان انواع است ، اما ممکن است شما بازیگر را به عنوان یک ابرقهرمان پیش بینی نکنید ... حداقل مثل بازی های کریس همسورث یا Wonder Woman از گال گادوت نیست. یک نقش مشتق شده از کمیک وجود دارد که برای او ایده آل است: قهرمان نیمه شیطان سیگار سیگار ، هالوبی. پیش از این که توسط رون پرلمن به تصویر کشیده شده بود ، شخصیت در هاربور در راه اندازی مجدد فرنچایز Hellboy: Rise of the Blood Queen بازی خواهد کرد.

از آنجا که اولین تصویر از هاربر به عنوان Hellboy به طور زنده آغاز شد ، اینترنت با این حدس و گمان مبنی بر اینکه چگونه کلانتر نرم Stranger Things 'بدتر شده است ، عجول شده است. خوب ، تعجب دیگر نیست! ما در اینجا هستیم تا دقیقاً به شما بگوییم که هاربر آن وزن مرده را چطور ریخته و عضلات قرمز قدرتمندی را بر بدن می گذارد ... و شما فقط ممکن است تعجب کنید

او قبلاً هرگز به طور جدی آموزش دیده نبود

قبل از شروع راه اندازی مجدد Hellboy ، رابطه دیوید هاربور با سالن ورزشی به خصوص نزدیک نبود. در حقیقت ، واقعاً غیرقانونی بود - واقعیتی غافلگیرکننده برای هرکسی که تا به حال دیده شده است رئیس هاپر ، داروهای دوشنبه صبح خود را با آبجو شب بخورد و دونات را برای صبحانه بخورد.

هاربور در مصاحبه ای در وب سایت رسمی مربی خود توضیح داد: "من یک بچه چاق بزرگ بودم." "خارج از کالج ، من اولین بازی خود را انجام دادم ، که من از نظر شکل بسیار خوبی داشتم اما اجازه می دهم که به طور کامل پیش برود." تا همین اواخر ، آخرین باری بود که فارغ التحصیل دارتموت وارد اتاق وزن شد. "از حدود زمانی که 26 سال داشتم ، تا الان ، من واقعاً در ورزشگاه به طور جدی تمرین نکردم ... بنابراین من هنوز در این زمینه خودم را تازه کار می دانم."

هاربور اکنون در دهه 40 خود است ، اما ثابت کرده است که هرگز برای بازگشت به شکل هرگز دیر نیست. با این وجود ، به منظور ریختن نتایج تقریباً دو دهه زندگی یک سبک زندگی نسبتاً کم تحرک ، هاربور به کمک نیاز داشت.

او کار خود را با مربی خود زیاد کرد
گتی ایماژ

رفتن از بازی رئیس پلیس با شکم آبجو به یک ابرقهرمان نیمه شیاطین کهنه شده است ، کار ساده ای نیست - و مطمئناً یکی از بندرها نمی توانست خودش عمل کند. او برای رفتن از نرمافزار بزرگ به برادر سرخ ، یکی از بزرگترین اسامی هالیوود را در بخش آموزش نام برد: دون سالادینو.

لیست مشتری های سالادینو گسترده است — هاربور در حقیقت چندین سال با سالادینو کار کرده است — و چشمگیر است ، با اسکارلت جوهانسون ، سباستین استن ، لیف شریبر ، بلیک لویلی و رایان رینولدز که همه از استعداد بازیکن سابق بیسبال Division I استفاده می کنند. برنامه های مربوط به تناسب اندام سالادینو همچنین توسط یک دانش دانش گسترده که شامل گواهینامه های متعدد است ، پشتیبانی می شود.

هاربور توضیح داد: "چیز خاصی در مورد دون به عنوان یک فرد و مربی وجود دارد." وی گفت: "او خلاقیت بسیار خوبی را برای رژیم های تمرین به ارمغان می آورد ، که در گذشته معمولاً مرا وحشت زده و بی حوصله می کرد. روش های او بی نظیر است و همچنین به شدت مورد تحقیق و تفحص است. "

او اهداف ساده ای را تعیین کرد

هنگام شروع برنامه ورزشی جدید ، همیشه خوب است که اهداف را تعیین کنید. مطالعات نشان داده اند که تعیین معیارهای تناسب اندام واقع گرایانه و قابل دستیابی ، بر عملکرد تأثیر می گذارد ، بنابراین به حداکثر رساندن یک برنامه تمرین خاص کمک می کند. لازم نیست آنها پیچیده باشند - آنها می توانند شامل به دست آوردن انعطاف پذیری ، افت 10 پوند یا در مورد دیوید هاربور- یک لایه بیرونی خاص باشند.

هاربور در پاسخ به نتیجه ای که از او خواسته بود از تمرین با سالادینو دیدن کند ، پاسخ داد: "می خواهم کشف کنم که من چاق هستم!" اما این بدان معنا نیست که او انتظار دارد یک بسته هشت حماسی مانند آدونیس کریستیانو رونالدو رئال مادرید را بدست آورد. هاربور اضافه کرد: "حتی اگر این آبسه ها کمی گوشتی باشند ،" دوست دارم به نظر بیایم که بتوانم خودم را در رینگ با سنگین وزن نگه دارم. "

اگر اولین عکس های بندرگاه به عنوان Hellboy هر گونه نشانه ای است ، ما نمی خواهیم در جایی با انگشتری با آنونگ راما قرار بگیریم.

او یک اردوی بوت 10 هفته را پشت سر گذاشت

همانطور که اغلب در مورد فیلم های ابرقهرمانانی با نام های بزرگ اتفاق می افتد ، دیوید هاربور در مدت زمان کوتاهی نیاز به شکل دادن به Hellboy داشت.

با تشکر از پستی در اینستاگرام رسمی مربی دون سالادینو ، ما می دانیم که او بندرگاه را از طریق اردوگاه بوت 10 روزه سختگیر ، شامل کتری بلبرینگ ، توپ های دارویی ، وزن دستگاه ، دمبل ، و سورتمه های وزنه برداری قرار داده است - و این فقط برای شروع کار بود. "آماده شدن دیوید برای این نقش یک انفجار مطلق بود

من ، "سالادینو گفت:" جلسات آسان نبود ، اما مثل همه مشتری های من ، من اطمینان دادم که او در پایان هر روز احساس خوبی می کند. در پایان او نه تنها عضله واقعی را در بدن خود قرار داد بلکه از همیشه انعطاف پذیرتر بود. "

مربی او اسلحه مخفی دارد

در مصاحبه با نیویورک پست ، سالادینو رژیمی متناسب را که بندرگاه هاپ را از هاپر به هلوبوی می برد ، تنظیم کرد. اول ، آنها فرکانس تمرینات وی را از سه تا چهار روز در هفته به "پنج تا شش روز در هفته در 9 هفته قبل از Hellboy" افزایش دادند. این تمرینات شامل گرم کردن "خزنده های خرس" است که شانه ها و موربها را هدف قرار می دهد ، و پس از آن "یک سری از تمرینات هدفمند تمرین ، از جمله" فشار سورتمه ای "، که در آن [بندر] از بدن خود استفاده می کند. یک سورتمه وزنه دار را فشار دهید. "

اما کلید واقعی موفقیت ، سالادینو نشان داد ، حرکتی است که او از آن "حمل چمدان" می نامد ، یعنی زمانی که "مشتری ها یک کتری سنگین را در هر دست گرفتار می کنند و با حرکات مختلفی مانند لنج ها کار می کنند ، یا حتی به سادگی می توانند به عقب برگردند. و چهارم وزنها را نگه می دارد. " به گفته این مربی تمام ستاره ، این یک تمرین کامل بدن است که شامل "تقریباً هر گروه عضلانی بدن ، از گلوت تا دو سر" است و همچنین دارای یک جزء قلبی و عروقی نیز هست.

اگرچه ممکن است صدای وحشتناک به نظر برسد ، سالادینو گفت هاربر "هرگز از هیچ چیز شکایت نکرد" و اینکه "او فقط دوست داشت چقدر قدرت پیدا می کند" ، با ذکر این واقعیت که "بندر میزان وزنی را افزایش داده است که می تواند او را از 104 پوند به 375 پوند برساند. ""



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
مهسا رسولی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی